Jak zboží správně reklamovat

Pokud chcete výrobek reklamovat postupujte prosím dle níže uvedeného postupu: 

Reklamace

- vyplňte reklamační formulář, který byl součástí balení s výrobkem (nebo je ke stažení na tomto odkazu)

- zboží můžete osobně zanést nebo zaslat na sběrné místo pro reklamace na:

ara Shoes s.r.o.
OD Kotva
Náměstí republiky 656/8
Praha 1 - 110 00

- nebo zboží můžete zaslat přímo na ara centrálu na adresu uvedenou v sekci kontakt

- poté již jen vyčkejte na vyřízení reklamace, které se řídí platnými právními předpisy

 

Pokud chcete výrobek vrátit ve 30denní lhůtě postupujte prosím dle níže uvedeného postupu: 

Vrácení zboží ve 30denní lhůtě

- vyplňte formulář, který byl součástí balení s výrobkem (nebo je ke stažení na tomto odkazu)

- zboží můžete osobně zanést nebo zaslat na sběrné místo pro reklamace na:

ara Shoes s.r.o.
OD Kotva
Náměstí republiky 656/8
Praha 1 - 110 00

- poté již jen vyčkejte na vyřízení vratky, které se řídí platnými právními předpisy