Vážení zákazníci, vzhledem k přetížení dopravců Zásilkovna a Česká pošta může dojít ke zpoždění doručení zásilek. Za případná zpoždění se omlouváme.

Jak zboží správně reklamovat

Pokud chcete výrobek reklamovat postupujte prosím dle níže uvedeného postupu: 


Reklamace


- vyplňte reklamační formulář, který je ke stažení na tomto odkazu

- zboží můžete osobně zanést nebo zaslat na sběrné místo pro reklamace na:

ara Shoes s.r.o.

28. října 1013/13

Teplice 415 01



- nebo zboží můžete zaslat přímo na ara centrálu na adresu uvedenou v sekci kontakt

- poté již jen vyčkejte na vyřízení reklamace, které se řídí platnými právními předpisy

 

Pokud chcete výrobek vrátit ve 30denní lhůtě postupujte prosím dle níže uvedeného postupu: 


Vrácení zboží ve 30denní lhůtě


- vyplňte formulář, který je ke stažení na tomto odkazu

- zboží můžete osobně zanést nebo zaslat na sběrné místo pro reklamace na:

 

ara Shoes s.r.o.

28. října 1013/13

Teplice 415 01

 


- poté již jen vyčkejte na vyřízení vratky, které se řídí platnými právními předpisy