Chráníme zákazníky

Vzhledem k situaci v ČR a přísnějším hygienickým podmínkám jsme přijali všechna potřebná opatření tak abych ochránili jak Vás zákazníky tak zaměstnance.

 

Jaká opatření jsme přijali:

 

Eshop

 

  • prodej na eshopu funguje bez omezení
  • zboží je možné osobně vyzvednout v prodejnách ara, na výdejnách sítě Zásilkovna nebo jej zasíláme Českou poštou a kurýrem na adresu

 

Prodejny ara

 

  • Od 10.5. 2021 jsou prodejny ara opět otevřeny.

  

 

Obecná opatření

 

  • Většina zaměstnanců z kanceláří pracuje v režimu homeoffice
  • Ve skladu i na prodejnách nosíme roušky, k dispozici je i dostatek dezinfekce a jednorázové ochranné rukavice
  • V týmu jsme vždy max. po 2 lidech a na přestávky chodí každý zvlášť
  • Na konci pracovní doby uklízíme a dezinfikujeme svá pracoviště
  • Úklid je prováděný kompletně (sanitárně) včetně všech povrchů

 

Dodací lhůty

 

  • Expedice probíhá max. následující pracovní den pokud je zboží v expedičním místě
  • Pokud jej stahujeme z ara prodejny může expedice trvat cca 3-6 pracovních dnů v závislosti na kapacitách dopravců

 

Vracení zboží na pobočky ara

 

  • V době nouzového stavu prosíme zboží vracejte pomocí České pošty na expediční místo na tuto adresu: ara Shoes Czech s.r.o., 28. října 1013/13, Teplice, 415 01
  • Reklamační formulář najdete ke stažení na tomto odkazu

 

Děkujeme za pochopení a věříme, že společně to zvládneme.